Protože jsme v letošním školním roce přivítali do naší třídy novou žákyňku, vydali jsme se na začátku září do přírody, abychom ji nejprve vtáhli pomocí zábavných pohybových her do naší skvělé party.
Protože jsme v letošním školním roce přivítali do naší třídy novou žákyňku, vydali jsme se na začátku září do přírody, abychom ji nejprve vtáhli pomocí zábavných pohybových her do naší skvělé party. Některé hry hrály děti společně, jiné - volitelné, hráli chlapci zvlášť a děvčata zvlášť. Nejvíce ale děti zaujala společná hra Indiánské molekuly. Některé molekuly připravila paní učitelka - např. bizon, indián na koni, teepee, jiné jsme vymýšleli společně - jako např. zajatec u kůlu, indiánská rodina, šaman v teepee, indiánské sousoší atd.
Po počátečním ostychu úsměv na jejích rtech naznačoval, že zapadne k nám jako dílek do puzzle rozličných, a právě proto zajímavých a pro úplnost kolektivu nepostradatelných povah úplně stejně, jako je každý dílek v puzzle jiný, ale výsledkem je úžasný obraz plný barev a tvarů.
Další den jsme ji zapojili do další části našeho dlouhodobého projektu Indiáni v Americe, který jsme zahájili v loňském školním roce ve Škole v přírodě v Karlově pod Pradědem. Pomocí názvů 50 států USA jsme ve skupinách procvičovali řazení podle abecedy, mimochodem se děti dozvídaly a učily se vyslovit názvy států USA. Mnozí s překvapením zjistili, že spoustu názvů již vlastně znají.