Ve čtvrtek 4. dubna se třídy 2. B a 2. C spojily na společnou projektovou výuku. Tématem bylo právě přicházející jaro. Žáci se rozdělili do náhodných skupin a mohlo se začít.
Ve čtvrtek 4. dubna se třídy 2. B a 2. C spojily na společnou projektovou výuku. Tématem bylo právě přicházející jaro. Žáci se rozdělili do náhodných skupin a mohlo se začít. Pracovali na několika stanovištích. Během dopoledne tak vyřešili zábavné matematicko-logické úlohy, vytvořili koláž tulipánů, napsali vlastní jarní příběh a pomohli vyřešit detektivní záhadu týkající se poškozeného herbáře. V závěru pak společně zhodnotili den i svou práci. Všichni se shodli na tom, že společný den byl přínosný a rádi si ho v budoucnu zopakují.
Ing. Zuzana Dryjáková, DiS.
Mgr. Hana Priviczerová